سلطه مطلق و بيچون و چراي يهوديان بر هاليوود که خود آنان بنيان گذار اين صنعت گسترده فيلم سازي آمريکا بودهاند ، بر هيچ کس پوشيده نيست.
در ليست يکصد فرد مؤثر بر سينماي آمريکا، هيچ فرد اروپايي تباري وجود ندارد و 12 نفر اول اين ليست، همگي يهودياند. حاکمان يهودي هاليوود با توليد محصولاتي مستهجن و پرفروش، به سودهاي کلان دست يافتهاند، هرچند يکي از مديران صاحب نام يهودي هاليوود، ساختههاي خود را فيلمهايي کثافت خوانده است. نويسنده معتقد است که يهوديان دنيا که همواره جزء ساکنان مناطق شرق عالم بودهاند، به دليل سرخوردگي در شرق و براي جبران ناکاميهاي خود، راه آمريکا و هاليوود رادر پيش گرفتهاند.
هنگامي که توماس اديسون دوربين ساخت و تصاوير متحرک را اختراع نمود، کارآفرينان يهودي مهاجر نظير سامگلدوين، جک و هري وارنر و لوييس بيماير هاليوود را ايجاد نمودند. همچنين يهوديان، سه شبکه اصلي و مهم آمريکا را بنيان نهادند: شبکه NBC متعلق به ديويد سارنوف و شبکه ABC متعلق لئونارد گلدنسون. امروزه نيز حدود دو سوم توليدکنندگان اصلي و پيشتاز صنعت سينما و تلويزيون، يهودي هستند.
سلطه يهوديان بر صنعت سرگرمي و تفريحات، کمتر در رسانههاي مهم دنيا مطرح گرديده است چرا که اکثر اين رسانهها يا به يهوديان تعلق دارند و يا از آنان ميترسند.
در اکتبر سال 1994 ميلادي، ويليام کش روزنامه نگار بريتانيايي، مقالهاي را با عنوان «توطئهگران يهودي هاليوود» در «Spectator» نشريه «منتشر نمود که نويسنده مقاله و نشريه آن به دليل اتهام يهودستيزي، با واکنشهاي تندي مواجه گرديدند.
ويليام کش در اين مقاله نوشته بود: «وقتي مايک اويتز اعلام نمود که در شهر لسآنجلس کنفرانسي خبري برگزار خواهد نمود، همه دريافتند که اتفاق بزرگي در راه است. در آن جلسه اعلام گرديد که يک استوديوي چندميليارد دلاري فيلم سازي با مديريت استيون اسپيلبرگ در آستانه تشکيل مي باشد.
در حالي که استوديوهاي نوظهور فيلمسازي اندکي در هاليوود ميتوانند بقاي خود را حفظ نمايند، استوديوي آمريکايي فرانسيس کاپولا جزء معدود مراکزي است که توانسته در 50 سال اخير به فعاليت خود ادامه دهد؛ اما از زماني که کاتزنبرگ مديريت شرکت فيلمسازي ديزني را بر عهده گرفت، امر عجيبي به وقوع پيوست؛ وي با ساخت فيلمهايي احمقانه و بي نزاکت نظير «مشکل عشق» و «Aspen Extreme» که به گفته خود کاتزنبرگ در گفتگو با يک روزنامه نگار، محصولاتي «کثافت» بودهاند، به فعاليت پرداخت.
همکاري گروهي افرادي نظير اسپيلبرگ، گيفن و کاتزنبرگ که همگي يهودي هستند، باعث شده تا يکي از قويترين و تأثيرگذارترين استوديوهاي فيلمسازي هاليوود به وجود آيد. اين اتحادهاي قدرتمند در حالي به وجود آمدهاند که چندي پيش، در يکي از نشريات مطرح آمريکايي، مقالهاي به چاپ رسيد که در آن اعلام گرديده بود که کانون قدرت آمريکا از يک ابرقدرت صنعتي - نظامي به قدرتي بزرگ در عرصه سرگرمي و اطلاعات تبديل شده است.
اما هميشه اين سؤال مطرح بوده که چرا يهوديان ساکن شرق براي تسلط بر هاليوود به غرب آمدند؟ يک پاسخ اين است که آنان به دليل احساس ناتواني و مقاومت در برابر خواستههايشان در شرق، به غرب روي آوردهاند. اين حقيقت همان مطلبي است که در کتاب «امپراتوري از ميان خودشان؛ چگونه يهوديان هاليوود را ابداع نمودند.» اثر يکي از پيشگامان يهودي سينما لوييس بيماير بيان شده است.
يهوديان با ورود به عرصه فيلمسازي و توليدآثاري به ظاهر هنري در عرصهاي وارد شدند که کسي آنان را سرزنش نمي کند و آنان مي توانند به راحتي بر اين دنيا حکمراني کنند.
و البته اين حکمراني تاکنون تداوم داشته است. مديران يهودي استوديوهاي مهم سينمايي، از 60 سال پيش تاکنون تغييري نکردهاند و از 85 فرد تأثيرگذار بر اين صنعت از سال 1936 ميلادي، 53 تن يهودي بودهاند.
همچنين چندي پيش در يک گزارش که با هدف معرفي يکصد فرد قدرتمند در عرصه سينما منتشر گرديد، دوازده نفر ابتداي ليست، همگي يهودي بودند. در اين ليست، هيچ فرد سياهپوست و يا بريتانيايي تباري وجود نداشت.
سلطه مطلق آنان بر هاليوود به گونهاي شرايط را رقم زده که افراد غير يهودي نيز تمايل دارند که با تغيير رفتار و ظاهر خود، يهودي به نظر آيند. همان طور که در دهه هشتاد ميلادي، افراد براي ورود به صنعت سرگرمي، خود را همجنس باز و يا دوجنسگرا نشان ميدادند (تخمين زده ميشود که 35% اعضاي جامعه سينماگران آمريکا، همجنس باز هستند).
از سالهاي بسيار دور، در لسآنجلس اين جوک شايع است که براي ورود به صنعت سينما بايد به آيين يهوديت گرويد، زيرا يهوديان همواره تمايل دارند تا با برتر خواندن نژاد و آيين خود، ديگران را از خود جدا نموده و تبعيض قايل گردند.
امروزه در شرايطي يهوديان به رهبران بلامنازع هاليوود تبديل شدهاند که آنان تنها 4% جمعيت آمريکا را تشکيل ميدهند.
يهوديان همواره رسانهها را به عنوان نوکران خود انگاشتهاند و تنها از آنان انتظار دارند که نظرات و عقايد يهوديان را منعکس نمايند. يک راز کثيف در مورد هاليوود اين است که روزنامهنگاران مرتبط با هاليوود، دائماً در رسانههاي مختلف جابجا شده و البته دستمزدهاي کلاني هم ميگيرند.
نکته مهم ديگر در مورد اين رسانهها اين است که رسانههاي مهم و مشهور به صورتي کاملاً سازمان يافته و هماهنگ، اخبار مربوط به سلطه يهوديان را سانسور ميکنند، هر چند مردم آمريکا همواره جوکهايي در اين زمينه ميسازند.
يهوديان که همواره خود را قربانيان واقعه «هولوکاست» ميدانند، همواره ديگران را يهودي ستيز به حساب ميآورند و بدين ترتيب تلاش ميکنند که با گسترش دامنه سلطه خويش، به اهداف پشت پرده خود دست يابند. لذا احتمالاً شما هم اين جمله را شنيدهايد که: «يهوديان براي ديدن تئاتر به سالن نمايش نمي روند، بلکه آنها به دنبال مشاهده عقايد ارائه شده خود از سوي بازيگران هستند.»
چندي پيش، يکي از مديران شرکت سوني که حاضر به ذکر نام خود نشده بود، در مصاحبهاي با يکي از هفته نامه هاي اقتصادي ژاپن اظهار داشت که «صنعت فيلمسازي آمريکا تقريباً به صورت کامل به وسيله يهوديان کنترل ميگردد.
لذا ما در شغل خود وظيفه داريم که از بهترين شيوهي ممکن بهره بگيريم.» البته مديران هفتهنامه از اين صحبتها چنين نتيجه گرفتند که «اگر شما قصد انجام فعاليتهاي تجاري در ايالات متحده داريد، نميتوانيد يهوديان ساکن در آن کشور را ناديده بگيريد!»
اخيراً يکي از گروه هاي آمريکايي فعال در حوزه مسائل فرهنگي، خواستار آن شد که فيلمهاي سينمايي از دستهاي شيطان و پانصد نفر از يهوديان غير معتقد به حضرت مسيح، نجات يابد. از سوي ديگر، يکي از مقامات مذهبي ايالات متحده هم چندي پيش يهوديان سردمدار هاليوود را به دليل فريب و اغواي روزانه صدها دختر بيفکر، مورد سرزنش قرار داد. وي همچنين گفت: «معمولاً ايجاد مشکلات و معضلات اخلاقي از سوي يک نژاد که در کنترل يک تجارت به اکثريب دست مييابد، نشانگر نبوغ افراد آن نژاد است.»
اين گفته نشانگر وجود تفاوتهاي عمده بين شهروندان آمريکايي و يهوديان ميباشد. يهوديان به ارزشهاي اخلاقي و فرهنگي مردم آمريکا توجهي نميکنند. آنان کنترل رسانههاي اجتماعي آمريکا را در دست گرفتهاند اما به مسئوليتهاي اين کنترل توجه نميکنند. آنان همواره محصولات سينمايي خود را در درجه اول، آمريکايي و سپس يهودي معرفي مينمايند.
از سوي ديگر، يهوديان هاليوود، عمدتاً عقايد خود را مخفي نگاه ميدارند، همانطور که اگرچه اکثر فعالان صنعت سينمايي آمريکا همجنسباز هستند، اما تا پيش از دهه هشتاد ميلادي، شما هيچ همجنسبازي را در فيلمهاي سينمايي نميديديد.
نويسنده : ويليام کش
نظرات 0
شما هم میتوانید در این مورد نظر دهید