دنیای کسب و کار امروز
امروز کسب و کارهای مختلفی وارد فاز دیجیتالی شدن شدهاند و نحوه انجام بسیاری از مشاغل با چند سال قبل کاملا متفاوت شده است. این تغییر و تحول به گونهای پیش رفته است که حتی نیازی به حضور شخص و ارتباط مداوم آن با مشتریان نیست. این بدان معناست که ابزارهای گذشته با تأثیر فناوری، به صورت دیجیتالی درآمده است.
در عصر امروز، تمامی جنبههای کسب و کار از قبیل عملیات تا حتی مدیریت با استفاده از ابزارهای روز فناوری انجام میشود.
این تحولات دیجیتال تمامی بخشهای صنعت را تغییر داده است و نحوه ارائه خدمت به مشتریان را متحول کرده است. دیجیتالی شدن، کسب و کارها را رقابتی کرده است و به راهیابی آنها به بازار جهانی کمک شایانی نموده است.
بر اساس نظرسنجی که در زمینه دیجیتالی شدن کسب و کارها انجام شده است، 82 درصد از پاسخدهندگان اذعان داشتند که از فناوریهای دیجیتالی برای تحول در کسب و کار خود استفاده کردهاند.
این تغییر اساسی در کسب و کار با تحول در عملیات کسب و کار و استفاده از تجزیه و تحلیل اجتماعی، ابری و دادههای کلان همراه بوده است.
کسب و کارهای مختلف با ساختن وب سایت به عنوان نمای کار خود در عرصه جهانی، سعی دادند اطلاعات خود را از طریق آن ارائه دهند.
این وبسایتها برای ارائه خدمات و محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. در این حوزه، شبکههای اجتماعی هم نقش محوری ایفا میکنند و موجب افزایش دانش مشتریان نسبت به آنچه که میپسندند میگردد.
در عصر امروز، هیچ کسب و کاری بزرگ یا کوچک نیست و تمامی کسب و کارها به یک اندازه در حال رقابت در فضای مجازی و دیجیتال هستند. کسب و کارها باید تمرکز خود را روی تجزیه و تحلیل دادههای کلان بگذارند و از طریق شبکههای اجتماعی، محتوای مورد نظر خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.
نظرات 0
شما هم میتوانید در این مورد نظر دهید